ՀՀ ՆԳՆ կրթահամալիրում կայացել է «Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և իրականացման առանձնահատկությունները» թեմայով վերապատրաստում-սեմինար

Ապրիլի 3-ին Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի նախարարության կրթահամալիրի փրկարար ծառայության և ճգնաժամային կառավարման ուսումնական ստորաբաժանման ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և իրականացման արդյունավետությունը բարձրացնելու, ուսումնական գործընթացը կարգավորող իրավական ակտերի և այլ փաստաթղթերի վերաբերյալ իրազեկվածությունն ապահովելու նպատակով ՀՀ ՆԳՆ կրթահամալիրում կայացավ «Ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և իրականացման առանձնահատկությունները» թեմայով վերապատրաստում-սեմինար, որը վարում էր ՀՀ ՆԳՆ կրթահամալիրի ուսումնական գործընթացի կազմակերպման, վերահսկման և շարունակական կրթության ապահովման բաժնի պետ Արտակ Մնացականյանը:
Սեմինարը կազմակերպել էր ՀՀ ՆԳՆ կրթահամալիրի ռեկտորի ժամանակավոր պաշտոնակատար Մանուկ Մուրադյանի հրամանով ստեղծված աշխատանքային խումբը:
Մասնակցում էին Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի նախարարության կրթահամալիրի փրկարար ծառայության և ճգնաժամային կառավարման ուսումնական ստորաբաժանման պետը, դեպարտամենտների և ամբիոնների պետերը, ուսումնական գործընթացում ներգրավված այլ անձինք:
Սեմինարի ընթացքում հստակեցվել են ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և իրականացման վերաբերյալ հետևյալ հարցերը՝
1) Մատյանների ճշգրիտ լրացման մեխանիզմները,
2) Սովորողների բացակայություններն արձանագրելու, անհրաժեշտության դեպքում անհարգելի բացակայությունների վերաբերյալ սովորողների շրջանում խորհրդատվության իրականացման գործընթացները,
3) Ոսումնական ստորաբաժանման ամբիոնների, դեպարտամենտների և ուսումնական գործընթացի կազմակերպման, վերահսկման և շարունակական կրթության ապահովման բաժնի համագործակցության ուղղությունները,
4) Ուսումնական գործընթացի կազմակերպմանը վերաբերող փաստաթղթերի ուսումնասիրության և իրազեկման հարցերը այդ թվում՝ կրթական ծրագրերի չափորոշիչներ, կրթական ծրագրերի մասնագրեր, ուսումնական պլաններ, աշխատանքային ուսումնական պլաններ, ուսումնական գործընթացի ժամանակացույցեր և այլն:
5) Քննարկվել են ուսումնական տարվա ամբողջ ընթացքի կազմակերպման առանձնահատկությունները:
Սեմինարի ամփոփման արդյունքներով ՆԳՆ կրթահամալիրի ռեկտորի ժամանակավոր պաշտոնակատարի կողմից տրվել են ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացման ուղղումթյամբ կոնկրետ ցուցումներ: