ՆԱ, ՈՎ ԳԻՏԻ «ԻՆՉՈՒ»-Ն, ԿԱՐՈՂ Է ՀԱՂԹԱՀԱՐԵԼ ԳՐԵԹԵ ՑԱՆԿԱՑԱԾ «ԻՆՉՊԵՍ»-Ը
«Կրթահամալիրի սովորողները» խորագրով նախագծի շրջանակներում այս անգամ զրուցել ենք ՀՀ ՆԳՆ ոստիկանության կրթահամալիրի 3-րդ կուրսի սովորող, ոստիկանության սերժանտ Ժաննա Վարդանի Տեփանոսյանի հետ։
- Ինչպիսի՞ ն էր փոքրիկ Ժաննան: Երեք նախադասությամբ պատմի՛ր քո մասին։
- Այս փոքրիկ աղջնակը շատ շարժուն էր, ակտիվ, անընդհատ ուզում էր խառնվել մեծերի խոսակցությանը, բայց հետո հիշում էր, որ մայրիկն արգելել է:
Հաճախում էր տարբեր խմբակների՝ երգի, պարի, սպորտի։ Մանկուց ընտանիքում բոլորի ուշադրությունը միշտ կենտրոնացված Է եղել ինձ վրա, քանի որ ես ընտանիքի միակ զավակն եմ, երևի հենց դրա համար էլ երբևէ չեմ ցանկացել ունենալ քույր կամ եղբայր:
- Դրվագներ, որ տպավորվել են մանկության տարիներից:
- Մանկությանս տարիները շատ վառ և գունավոր են եղել, սիրում էի բակային խաղերը, հիշում եմ իմ առաջին հեծանիվը, որն ինձ ծնողներս էին նվիրել։ Հետաքրքիրն այն է, որ շատ չարաճճի չեմ եղել, հիմնականում զբաղվել եմ մշտադիտարկմամբ` անդադար հետևելով մեծերի վարքագծին:
- Կպատմե՞ս դպրոցական տարիներից:
- Դպրոցական տարիներին ակտիվիստ եմ եղել, առօրյան հագեցած է եղել տարբեր մրցույթներով, միջոցառումներով, օլիմպիադաներով։ Ի դեպ, մինչև օրս կարծես թե նմանատիպ ավանդույթները շարունակվում են:
- «Փոքրիկ իշխան»․ Անտուան դը Սենտ-Էքզյուպերի․․․Ինչպիսի՞ն է քո ստեղծած այլ մոլորակը։
- Վերջին ժամանակներում ավելի շատ ռեալիստական մոտեցումների կողմնակից եմ դարձել, հետևաբար, իմ մոլորակը ներկայիս իրականությունն է:
- Ի՞նչ ես կարծում՝ կա՞ն վատ գրքեր։
- Կարծում եմ՝ վատ գրքեր չկան, յուրաքանչյուր գրքից էլ կարելի է սովորել որևէ դրական բան:
- Քո ընթերցած գրքերից ո՞րն է ամենատպավորիչը, ո՞ր գիրքն է, որ 2-րդ անգամ կընթերցես։
- Ընթերցելիս ինձ համար ամենահաճելին այն է, որ հանդիպում եմ հեղինակի այնպիսի մտքերի, որոնք կարծես թե արտատպված լինեն սեփական մտքերիցս: Սրանից ելնելով` կնշեմ Է․ Մ․ Ռեմարկի «Հաղթական կամարը» գիրքը՝ չնայած որ կարելի էր շատերին հիշատակել: Իսկ գիրքը, որը կարելի է անվերջ կարդալ, մեր Սուրբ գիրքն է` Աստվածաշունչը:
- Ինչի՞ մասին ես երազում կյանքիդ այս շրջանում:
- Մտքերն իրականանալու հատկություն ունեն գաղափարով ոգեշնչվելով` երազում եմ ամեն օր․ հարցին կխուսափեմ պատասխանելուց, քանի որ, իմ կարծիքով, երազանքները չեն բարձրաձայնում, իսկ նպատակս այս պահին բուհը հաջողությամբ ավարտելն է:
- Խոսենք նախասիրություններից․ ի՞նչն է, որ մի քանի ժամով քեզ կտրում է իրական կյանքից։
- Ընթերցելը:
- Ոստիկանական համակարգն ուժային կառույց է: Կին, ոստիկան․ այս հակասություններն ինչպե՞ս ես կարգավորում:
- Կին և ոստիկան հասկացությունները բացարձակ ոչ մի հակասության մեջ չեն գտնվում: Սեռը բացարձակ նշանակություն չունի ուժային կառույցում պատշաճ ծառայություն իրականացնելու տեսանկյունից, տարբերությունը զուտ ֆիզիկական ուժի գործադրման հնարավորությունների մակարդակում է, ինչը կոմպենսացվում է այլ միջոցների գործադրմամբ: Հետևաբար, մասնագիտական հարուստ գիտելիքներով օժտված ծառայողը, անկախ սեռից, իրական հնարավորություն ունի դիմադրելու ծառայության ընթացքում առաջացած ցանկացած մարտահրավերի և հաղթահարելու ցանկացած խոչընդոտ: Այլ է խնդիրը, որ ոստիկանությունում ծառայության պետք է անցնեն կամային հատկանիշներով օժտված անձինք:
- Ինչպե ՞ս ընտրեցիր այս մասնագիտությունը:
- Ինձ համար մանկուց գրավիչ է եղել այս մասնագիտությունը, սակայն որոշումս վերջնականապես ամրապնդվել է հարազատներիս, ընկերներիս խորհրդով, որոնց երախտապարտ եմ:
- Ուսանողական տարիներ. ինչպիսի՞ն է Կրթահամալիրում ուսանողական կյանքը:
- Կրթահամալիրում ուսանողական կյանքը շատ հագեցած է, այստեղ մասնագիտական կարիերայի լավագույն ֆունդամենտ կարելի է ստեղծել:
- Ոստիկան /պարեկ/․ մի քանի բառով բնութագրի՛ր՝ ի՞նչ է քեզ համար այն։
Ոստիկանն ինձ համար անվտանգություն է, ուժ է և, ի վերջո, պետականություն:
- Ինչպիսի՞ն պետք է լինի իրական ոստիկանի կերպարը։
- Իրական ոստիկանը նախ և առաջ պետք է գիտակ լինի, ունենա բարձր իրավագիտկցություն, լինի ազնիվ, պատասխանատու, ցանկացած ոլորտում հասարակության յուրաքանչյուր անդամի համար դրսևորի օրինակելի վարքագիծ:
- Մի քանի բառով նկարագրի՛ր Կրթահամալիրի սովորողի կերպարը։
- Նախորդիվ ասվածը կրթահամալիրի սովորողին ևս վերաբերելի է, քանի որ նա նույնպես ոստիկանության ծառայող է:
- Ո՞րն է ոստիկան դառնալու քո շարժառիթը:
- Շարժառիթը մասնագիտական աճն ու զարգացումն է:
- Եթե հնարավորություն տրվեր փոխելու մասնագիտությունդ, ի՞նչ կընտրեիր:
- Նորից կընտրեի կրթահամալիրը կամ գուցե օդաչու դառնայի, վերջերս մտքեր առաջացել են:
- Ի՞նչ խորհուրդ կտաս նրանց, ովքեր ցանկանում են ընտրել Կրթահամալիրը։
- Եղեք համարձակ, անընդհատ զբաղվեք ինքնակատարելագործմամբ․ կրթահամալիրը գնահատում է գիտելիքը:
- Թեմա, որի շուրջ անդադար կխոսես:
- Թեման էական չէ, կախված է զրուցակցից կամ ունկնդիրներից, հաճելի միջավայրում անվերջ կարելի է խոսել նույնիսկ ամենաանհեթեթ թեմայով:
- Ո՞րն է կյանքի շարժիչ ուժը քեզ համար։
- Մոտիվացիան:
Բլից հարցեր
Պատասխանում ենք կարճ և արագ։
- Երեք բառ, որով կբնորոշես ինքդ քեզ:
- Բարյացակամ, պատասխանատու, պատվախնդիր:
- Միտք, որն առաջինը ծագում է արթնանալիս:
- Եվս մեկ հնարավորություն:
- Օրն սկսում ես ժամը…
- 07:30-ից։
- Սիրածդ աֆորիզմը:
- Նա, ով գիտի «ինչու»-ն, կարող է հաղթահարել գրեթե ցանկացած «ինչպես»-ը:
- Սիրելի զբաղմունքդ:
- Լավ երաժշտություն լսելը:
- Խորհուրդ, որը կտայիր։
- Մեր ճանապարհը նման է լեռ բարձրանալուն, յուրաքանչյուր թվացյալ անհաջողություն ընդունեք իբրև մարտահրավեր և նոր հնարավորությունների սկիզբ, թույլ մի՛ տվեք, որ աննշան քամիները և թեկուզև ծանր փոթորիկները խանգարեն ձեզ բարձրանալ, եղե՛ք համառ, հավատացե՛ք ինքներդ ձեզ, և ամեն բան կհաջողի:
- Իսկ վերջում․․ (ավելացրու՛ այն, ինչ մտքովդ անցնում է այս պահին)։
Շնորհակալ եմ, որ մինչև վերջ հետևեցիր:
Հարցազրույցը վարեց
առաջատար մասնագետ
Լիանա Սահակյանը